Kompetencijų centras

Siekdama išlikti rinkos lydere, „West Express“ vienintelė Lietuvoje įkūrė Kompetencijų centrą. Čia plėtojami verslo kelionių aptarnavimo procesai bei technologijos, ruošiami ir tobulinami aukštos kvalifikacijos specialistai, sistemingai palaikomos derybos su strateginiais turizmo produktų tiekėjais.

Pagrindiniai Kompetencijų centro uždaviniai:

  • didinti paslaugų pasiūlą ir gerinti aptarnavimo kokybę;
  • diegti technologines naujoves bei maksimaliai automatizuoti aptarnavimo procesus;
  • pranokti konkurentus savo verslo kelionių aptarnavimo žiniomis ir galimybėmis;
  • operatyviai reaguoti į nenumatytus išorinius veiksnius ir kritines situacijas.

Dėl Kompetencijų centro pirmieji Lietuvoje įdiegėme ir efektyviausiai naudojame:

  • automatizuotą pigesnių lėktuvo bilietų paiešką prieš ir po bilieto išpirkimo;
  • naujausius verslui pritaikytus savarankiško rezervavimo įrankius;
  • unikalią pasaulinę viešbučių rezervavimo sistemą, savo kainų ir kokybės pasiūla pranokstančią net „Booking.com“.