Aptarnavimo standartai

ISO

Verslo kelionių organizavimo paslaugoms jau 10 metų taikome kasmet atnaujinamą ISO 9001:2008 standartą, kuriuo užtikriname vienodą, pasaulinę praktiką atitinkančią aptarnavimo kokybę.

24/7 veikiantis biuras

Klientų klausimai sprendžiami čia ir dabar. Jei kyla nesklandumų vykstant į verslo kelionę, pasikeičia kliento planai ar nedelsiant prireikia pagalbos, nesvarbu, kurioje pasaulio vietoje būtumėte ar kuris paros metas būtų, visuomet galite susisiekti su „West Express“ aptarnavimo specialistais tam skirtais pagalbos kontaktais.

Apie bet kokius „West Express“ žinomus išorinius veiksnius: skrydžio atšaukimą, oro linijų darbuotojų streikus ir kt., klientai informuojami nedelsiant ir pasirūpinama alternatyvios kelionės organizavimu ir visų reikiamų dokumentų pateikimu.

Biuras Vilniaus oro uoste

Klientų patogumui „West Express“ – vienintelė agentūra Lietuvoje – įkūrė biurą Vilniaus oro uoste. Čia suteikiama skubi pagalba prieš skrydį, konsultuojama įvairiais klausimais išvykstant, sprendžiami klientų bagažo ar daiktų logistikos klausimai.